הפיאסטה המקסיקנית של ליאור ודן

צילום: שי פרנקו

ליאור ודן מכירים כבר מגיל 5(!) ואחרי שנים של חברות טובה הפכו לזוג בתקופת הצבא. ההתחלה לא הייתה הכי קלה שיש, אבל כעבור כמה שנים לא קלות האהבה פשוט ניצחה, ושש שנים מאוחר יותר החליטו השניים להפוך את הזוגיות לרשמית. 

הביג דיי של השניים החל בהתארגנות באווירה רגועה ונעימה. ליאור בחרה להתארגן בבית ההורים, להקיף את עצמה באנשים האהובים עליה ביותר ופשוט ליהנות מהיום. באיפור-שיער היא הלכה על מראה טבעי עם טוויסט סקסי, והשמלה הנבחרת הייתה עם שרוול ארוך ואפיל נון שלאנטי שגרם לליאור לחוש קלילה ובטוחה בעצמה. 

בגזרת עיצוב הלכו השניים על קונספט צבעוני, קיצי וצעיר, בהשראה מקסיקו, משם הגיעה משפחתו של דן. עמדת נאצ'וס ומוחיטו בכניסה הכניסה באופן מיידי כל אורח לאווירה הנכונה, ולוויב של פיאסטה אמיתית. 

העיצוב כולו שמר על הקו המקסיקני בגווני אדום, צהוב וירוק, עם הרבה פרחים צבעוניים ומשמחים. האורחים פונקו במהלך במניפות, מגיני עקבים ואלכוהול איכותי. על השולחנות פוזרו מצלמות חד פעמיות כדי שהזוג יוכל לראות את כל הרגעים השמחים גם מנקודת מבט של האורחים. את החתונה הסופר הפי חתמה מסיבה מרימה עד לשעות הכי קטנות, סיום הולם לאירוע מושלם.