החתונה הקסומה של דרו ודניאל

צילום: לירון אראל

כשזוג מגיע עם קונספט, זה תמיד יוצר עניין. יש כאלו שיודעים לרדת לפרטים, עושים עבודת תחקיר ומבקשים לשלוט בכל, ויש כאלה שמגיעים עם מחשבה ומבקשים להוציא אותה לפועל. איך שלא יהיה, בשני המקרים, צריך למצוא את פיית המשאלות שתגשים לכם את החלומות שאתם מפנטזים עליהם יומם וליל.

דרו ודניאל ידעו מה הם רוצים (חתונה קסומה ורומנטית בהשראת הצייר מונה) והם ידעו גם את מי הם מחפשים. נעמי תבור, בעלת חברת אימג'ין איוונטס (כבר בשם החברה, אתם יכולים להסיק שאין דבר שעומד בפני הדמיון), נכנסה לתפקיד הפייה והתחילה להפעיל קסמים.

החתונה של הזוג המקסים הזה הייתה צבועה בצבעים של רוגע ושלווה, ואובזרה וקושטה באדמוניות, ורדים והורטנזיות בשלל צבעים, שקישטו את המקום והפכו את "ביער" ליצירת אמנות מרהיבה. על שביל ההליכה לחופה פוזרו עלי כותרת בצבעים שמחים ויפים, החופה הורכבה מענפי אקליפטוס – מה שחיבר אותה באופן טבעי ליער , השושבינות והשושבינים השתלבו עם כל היופי הזה בשמלות אחידות בתכלת עדין וביחד יצרו את התפאורה המושלמת לזוג המקסים הזה.

שמחנו מאד לארח את החתונה הנפלאה הזו אצלנו. ביער הפך לגן קסום מהאגדות, בניחוח מופלא של צבעים והרמוניה. וככה, חברים, מגשימים חלומות.