חתונת היער הירוקה של נלי ומארק

צילום: אבי דואק

סיפור האהבה של נלי ומארק נשמע כמו לקוח מספר אגדות. נלי נולדה וגדלה במינכן והגיעה לארץ במסגרת תגלית. ההתאהבות בישראל הייתה מידית ונלי החליטה לעשות עלייה לבדה לגמרי, להתגייס לצבא ולהישאר כאן. עכשיו רק חסר היה שיבוא החתן.

מארק היה במקום הנכון ובזמן הנכון, והתמונה הושלמה.  השניים רצו להתחתן במקום שגם בחורף ירגיש קסום וירוק. "כאשר פנו אליי להפקת האירוע היה להם ברור שהם רוצים להציע לקהל שלהם שמגיע כמעט כולו מגרמניה חוויה אחרת מזו שהם מכירים", מספרת לנו מפיקת האירוע מורן גולדשטיין.

הקונספט שנבחר היה  green forest – הירוק הפורח של בחוץ נכנס לפנים האולם. יחד עם ההפקה, הזוג חשב על הפרטים הקטנים ביותר באירוע. כך למשל במקום פתקיות הושבה סטנדרטיות, כל אורח קיבל בקבוק מלא בוודקה שעליו היה רשום "ה-לחיים הראשון", רמז לאלכוהול שזרם במהלך כל האירוע.  גם הכיפות והפשמינות שהוזמנו לאורחים היו בצבעי האירוע – ירוק.

מה שהוסיף לקונספט הירוק והמקסים הוא כמובן היער הטבעי שלנו שלא היה צריך לעשות בו הרבה, רק לקבל אותו כמו שהוא ובכך הוא הפך לתפאורה המושלמת למה שנלי ומארק כל כך רצו להשיג.

 כמו כן, הזוג רצה ליצור מעין במת מסלול כך שחבריהם הטובים ביותר ישבו משני צידיה והזוג נכנס דרכה היישר לתוך רחבת הריקודים שהייתה מלאה עד אפס מקום מתחילת האירוע ועד סופו.

אין ספק שהמשימה הושלמה.

קרדיטים:

מפיקה: מורן גולדשטיין ביטון
עיצוב: Olla Designs
קייטרינג: מזל טלה Avi Biton
BarBar – Boutique Bar Services
סטייג' פרו- המקצוענים בבמות
להקת שמש (sun band)