למה חתונות חורף? למה לא בעצם?

אם החלטתם לשבור את הכוס בעונה הקרה, אתם כנראה ממש מבינים מה אתם עושים. יש להניח שכבר קראתם לא מעט כתבות שמפארות את יתרונות החתונה החורפית, והן נוטות לדבר בשבחה של הרומנטיקה והחמימות על רקע טיפות הגשם אל מול הדביקות על רקע אגלי הזיעה של הקיץ. כל זה נכון בהחלט, אבל חכו – יש לנו כמה סיבות ממש טובות ומקוריות למה עשיתם החלטה טובה. לא שאנחנו חושבים שאתם זקוקים לחיזוקים, אבל לטובת אלו שעדיין מתלבטים האם להמתין לקיץ או לסגור אוטוטו – הנה כמה נקודות למחשבה, באדיבות מורן שפיגל וגיל ספיר, צמד המפיקים מסטפס  שיודעים ומכירים את נפלאות ביער. אז מה כל כך טוב בחתונה חורפית?

"כל הקלישאות נכונות. האספקטים הרומנטיים והרצון להיות ביחד מקבלים ביטוי בחתונות בעונה הקרה", מסביר גיל. "ראשית, חתונת חורף מתרחשת תחת קורת גג אחת, מה שבהכרח נותן את הטון ומעניק חמימות ואינטימיות לנוכחים במקום. כמו כן, הרבה יותר קל לרגש ולהפתיע בחורף, בגלל שמקור ההשוואה לחתונות אחרות הוא דל יותר. האורח מתרשם מדברים יותר בקלות. אם בקיץ הוא מבלה ב-8-10 חתונות ומרגיש כמו חלק מתוך פס ייצור, בחורף הוא מבלה אולי רק באחת, שתיים – מה שהופך את החוויה למוערכת עוד יותר עבור החוגגים.

חתונה בחורף כבר מזמן לא מחייבת אירוע באולם סגור מנותקת מהעולם שבחוץ. אחד הדברים היפים שמייחדים את "ביער" הוא העובדה שהמקום הוא למעשה מבנה שקוף לגמרי שמוקף בטבע מרהיב של יער וגן ובעזרת עבודת תאורה, ניתנת לאורחים התחושה שהם בחוץ ולא בפנים. כמו כן, עבודת הבידוד המוצלחת במקום מאפשרת להביט בטיפות הגשם מבלי שיזיקו לאקוסטיקה במקום. "ביער" השקיעו באקוסטיקה וסאונד שמאפשרים מצב בו אנשים יכולים לרקוד ברחבה אבל המוזיקה לא תמנע מהאורחים הישובים לנהל שיחה מבלי להרים קול.

כמו כן, אחד הדברים החשובים לזוג שמתחתן בעונה הקרה היא האפשרות  להחליט ביום עצמו היכן לקיים את החופה. ביער אנחנו מאפשרים גמישות מלאה בנושא הזה בהתאם לתנאי מזג האוויר. במקרים רבים ניתן אפילו לעשות חופה בחוץ, אפילו בשיא החורף.

עוד דברים מפנקים שבאמת תקבלו רק בחתונות החורף הם פינוקים אמיתיים כמו עמדת סחלב חם, ערמונים חמים, פרחי הטוליפים, נוריות ונרקיסים – פרחי החורף, תותים, עמדת מרקים, תבשילים וכו׳. נסו להאכיל מישהו במרק בקיץ וספרו לנו איך זה עבד.

לא פחות חשוב אבל גם מאוד מאוד ידוע הוא נושא התקציב. אי אפשר להתעלם מהעובדה הפשוטה שמחירי החורף הם בוודאות נמוכים יותר, ולא רק באולמות האירוע, אלא גם בקרב הספקים. יתרון נוסף הוא העובדה שמרבית הספקים זמינים יותר בתקופה הזאת ואתם יכולים לבחור את התאריך המועדף עליכם מבלי להתחרות עם זוגות נוספים.

אם תקציב הוא נושא חשוב עבורכם, המלצת הבית היא תמיד להתפשר על תאריך אבל לא על איכות האירוע. "בסופו של יום, חווית חתונה טובה היא זו שמגרה את שלושת החושים המרכזיים אצל האורח: חוש השמיעה, הראייה והטעם", מסכם גיל. לכן הכניסו לכם לראש: אף אורח לא יגיד שהחתונה הייתה טובה כי היא הייתה בקיץ. אורח יקבל את החוויה הבלתי נשכחת שלו מאירוע מיוחד ומאוכל טעים. נקודה.