עיצוב חורפי רומנטי וגלאמי

צילום: רן ברגמן

הפונטנציאל ליצירת עיצוב חורפי חלומי הוא כמעט אינסופי, ואנחנו אוהבים במיוחד לנצל את כל מה שיש לו להציע – בעיקר בחלל הפנימי שלנו. אמנם החורף הישראלי לפעמים שוכח שהוא חורף, אבל את הסטייל החורפי קשה לשכוח, בעיקר כשהוא כה מרהיב. העיצוב שיצרו Pine and Clover Flowers לחתונה מהממת בהפקת Debra Goldberg Events הוא סוג של תצוגת תכלית של כל מה שטוב בעונה הקרה. יש בו המון משחק של תאורה מעומעמת ורומנטית, בזכות שימוש בגופי תאורה יפהפיים שמהווים סוג של תכשיט בחלל ומאירים אותו באור נוגה ומיוחד. לשיק החורפי מוסיפים המון נרות בוערים, שיוצרים תחושת פייריטייל מושלמת, ומכניסים את האורחים מיידית לאווירה קסומה. 

הפרחים המככבים כאן נאמנים לפלטת הצבעים הכי קלאסית של ירוק ולבן, ומסודרים בשלל צורות ובמשחקי גבהים שיוצרים עניין ועומק. הגוונים הירוקים מוסיפים רכות למראה הכללי, והלבן תורם עוד לחגיגיות ולטקסיות שבאוויר. 

לחימום האווירה ולעוד נגיעה של צבע שולבו גם בדים נשפכים בגווני ורוד עתיק, שמשלימים היטב את התמונה, וכעת כל מה שצריך הוא כוס יין טוב ומוזיקה מעולה ברקע לחגיגה של רומנטיקה חורפית ומלאת יופי. קלאסיקה של חורף, שעובדת מושלם בכל עונה.